Voi sanonko mikä! Nyt on just niin kettumainen olo, kun vaan voi olla. Enpä ole aiemmin kokenut samanlaista kohtelua yksityisen lääkärin luona. Julkisella kaikkiin ''hörhöihin'' sitä voi törmätä, mutta se ei minun pirtaani mene, että maksan käynnistä lähes 100e jossa lääkäri inttää vastaan ja vähättelee vaivaa. Mä oikeasti taidan nyt luovuttaa, mulla ei ilmeisesti ole sellaista auktoriteettia, että saisin vaadittua hoitoa. Kaikkehan on helppo siirtää eteenpäin ja kellään ei taida olla ajatusta siitä, millaista jatkuva pompottelu postilaasta saattaa tuntua. Sitä tuskin tulen koskaan ymmärtämään, miten eri lääkäreiden näkemykset  voivat erota NIIN paljon toisistaan. Ja aika kurjaa on huomata, että jos olisi varaa, olisi varmasti mahdollista saada asianmukaista hoitoa.

Mutta siis, eihän mun lonkka voi olla kipee näin kauaa.... ihan huviksenihan minä niitä särkylääkkeitäkin naamaani pistelen. Jos lonkka on kerta ehjä, niin kuka kieltää mua enää lähtemästä juoksemaan, kokeiliskohan jo tänä iltana?