Aagh, mä en ikinä kyllä ymmärrä mitään noista tekniikka hommista. Oon tässä yritellyt etsiä ja katsella digikameraa itselleni, mutta mistä kummasta noista nyt osaa päättää sen oikean vempaimen?! Taidan kuitenkin siirtää sen ostamisen joulun jälkeen, jospa silloin ne olis vaikka alennuksessa. :) Joo, ja sen tiedän jo, että joulupukki ei aio kameraa tuoda, sieltä suunnalta on tulossa aivan toisenlaisia lahjoja. ;)

Lisäksi olis kiva muutama kuntovempain hommata kotiin, kuten gymstick, kuntopyörä, tasapainotyyny ja stepperi. :)  Noista hankintalistalla on kyl toi gymsticki ainakin, toisaalta se tasapainotyyny olis vissiin aika hyvä väline tossa lonkan kuntoutuksessa. Joo, mun  pikkuasunto alkaa tätä vauhtia muistuttaa enempi kuntosalia kuin kotia. :D Voiskin kyllä yrittää myydä tota vatsapenkkiä eteenpäin, sillä sen käyttö on jäänyt vähälle. Tolla isolla jumppapallolla onnistuu mun mielestä kaikkein parhaiten vatsalihasliikkeitten teko. Pari kertaa kyllä oon tullut mietittyä, että mitäköhän toi mun alakerran asukki aina tuumaa, kun vedän yläpuolella kuntopiiriä. :) On tämä elämä kerrostalossa aina niin ihanaa...

Tänään sitten alkoi muuten virallisesti joululoma, seuraavan kerran koulua on vasta ensi vuoden puolella. :) Ensi vuoden alusta pääsenkin aloittelemaan sitä pitkään odottamaani harjoittelu päiväkodin pienkuntoutusryhmässä. Niin ja mahtava homma, mun viimeinen eli ensi vuoden syksyn harjoittelupaikkakin jo varmistui tänään. Pääsen harjoittelemaan yhden toisen päiväkodin esimiehen matkaan. :)